E-Twinning Projesi Web 2.0 'GÜNLÜĞÜM, DİJİTAL ATÖLYEM'

E-Twinning Projesi Web 2.0 'GÜNLÜĞÜM, DİJİTAL ATÖLYEM'

Okulumuz E-Twinning Projesi kapsamında dahil olduğu Web 2.0 'GÜNLÜĞÜM, DİJİTAL ATÖLYEM' projemiz çalışmalarına devam etmektedir. 

 

Proje hakkında

 

Uzaktan eğitim dönemini yaşadığımız bu pandemide;öğrencilerimize daha kolay ulaşmak,onların sürecine aktif katılımlarını sağlamak amacıyla bu projeyi hazırladık.Küçük yaşlardan itibaren teknoloji ile iç içe büyüyen öğrencilerimizin dijital öğrenme ortamlarına ilgi duyması,eğlenmesi ve katılmaya istekli olması uzaSHOktan eğitim derslerinin verimliliğini artıracaktır.Bu noktadan hareketle online derslerde web 2.0 araçlarıyla işlenen kazanımlar,etkinliklerle hazırlanarak kalıcı öğrenmeler sağlayacaktır.Biz projemizle öğretmen ve öğrencilerimizin içinde bulunduğu pandemi dönemini eğitim açısından bir fırsata dönüştürebileceği,kendini dijital yeterlilikler bakımından zenginleştireceği faaliyetler sunuyoruz.Bu günler geride kaldığında zorlukları değil kazanımlarımızı konuşmayı diliyoruz.Projemizle,uzaktan eğitimde öğrencilerimize ve onların dünyasına daha yakın eğitim ortamları kurmayı ,onların ihtiyaçlarına en uygun etkinlikleri oluşturmanın peşinde olacağız.

 

 

 

HEDEFLER

 

Projemizle öğretmen ve öğrencilerimizin;
*Uzaktan eğitim sürecine hazırbulunuşluklarını artırmayı,
*Uzaktan eğitime aktif katılımlarını sağlamayı,
*Dijital yeterliliklerini artırmayı,
*Online derslere katılımlarını artırmayı,
*Online derslerin etkililiğini artırmayı,
*Bilgi işleme ve teknoloji kullanımı becerilerini geliştirmeyi,
*Alternatif öğrenme ortamları sunarak dijital öğrenme fırsatı sunmayı,
*Eğlenerek öğrenmeyi ve öğretim faaliyetlerini tasarlamayı,
*Kendilerini dijital beceriler açısından geliştirmelerini,
*Web 2.0 araçlarını ders kazanımlarına uygun çerçevede kullanmayı,
*Web 2.0 araçları kullanma becerisini geliştirmeyi,
*Sorumluluk bilinci,analiz ve sentez becerisini geliştirmeyi,
*Zamanı etkin kullanmayı,
*Kriz durumlarını fırsata çevirmeyi,
*Öz benlik algısını ve farkındalık düzeylerini artırmayı,
*Sorun çözme ve çözüm odaklı düşünme becerisi geliştirmeyi,
*İşbirlikli çalışmayı ve iletişim becerilerini geliştirmeyi hedefliyoruz.

 

 

 

ÇALIŞMA SÜRECI

 

Projemizde uzaktan eğitim ve pandemi dönemi eğitim müfredatına göre;
*Kazanım-web2.0 aracı eşleştirilmesi yapılarak haftalık,iki haftalık ve aylık faaliyetler planlanacaktır.
*Her ayın ortak bir dijital ürünü olacak ve katılımcıların aktif katılımı sağlanarak dijital atölye sayfasına yüklenecektir.
*Katılımcı öğretmenlerimiz görev dağılımında kendisine vcerilen web 2.0 aracını tanıtarak faaliyeti başlatacak ve diğer katılımcıların kullanımına ortam hazırlayacaktır.Böylece süreçte hem pek çok web2.0 aracını kullanmayı ,derse entegre etmeyi öğrenmiş olacağız hem de kazanımlarımızı gerçekleştirmiş olacağız.
*Küçük ve büyük yaş gruplarına göre uygun faaliyetler belirlenerek WEB 2.0 TEAM leri kurulacaktır.
*Dijital atölyede oluşan ürünler proje sonunda sergi halinde sunulacaktır.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BEKLENEN SONUÇLAR

 

Tüm katılımcılarımızın;
*Dijital yeterliliklerinin artmasını,
*Bilgi işleme ve teknoloji kullanma becerilerinin artmasını,
*Eğlenerek uzaktan eğitim dönemi derslerine aktif katılmalarını,
*Online öğrenme ortamlarında aktif olmalarını,
*Uzaktan eğitimin verimliliğinin artmasını,
*Online eğitime katılımın artmasını,
*Öğrenme platformlarının çeşitlenerek faaliyetlerin zenginleşmesini,
*Web2.0 araçları kullanımın öğrenilmesini ve derslere entegre edilerek ilerde de kullanılmasını,
*Farklı iletişim yollarıyla işbirlikli çalışma ortamları kurmasını,
*Sorumluluk bilincinin artmasını,
*Krizleri fırsata çevirmenin yollarını arayarak çözüm odaklı düşünmesini,
*Diğer okullarda ve ülkelerde pandemi sürecinde yapılan uygulamaları gözlemlemelerini,
*Pandemi dönemini eğitim fırsatına çevirmeyi bekliyoruz.

 

 

15.12.2020 404

15-12-202015-12-202015-12-202015-12-202015-12-202015-12-202015-12-202015-12-2020